Public relations


  • Dolina Noteci Dla marki Dolina Noteci przygotowaliśmy m.in. product placement i komunikacje w związku z uczestnictwem marki w produkcji filmu „Hycel” reż. D.Woszek oraz kampanie wizerunkowe w social mediach z okazji Bożego Narodzenia, Dnia Kota i Dnia Pasa.

  • Płyta „1000 miejsc” byliśmy odpowiedzialni za public relations płyty i wizerunek Ady Szulc i DJ Adamusa jako duetu muzycznego. W ramach realizowanej strategii nagłaśnialiśmy premiery teledysków i płyty, kooperacje z akcjami muzycznymi i wydarzeniami modowymi oraz wykonywaliśmy inne działania z zakresu publicity.

  • Nagroda imienia Jana Wejcherta  przyznawana przez Polską Radę Biznesu w trzech kategoriach: Sukces, Wizja i Innowacje oraz Działalność społeczna. Dwukrotnie byliśmy odpowiedzialni za wybrane działania media relations podczas uroczystej gali wręczenia.

  • Jass Dla marki Jass producenta płaszczy damskich prowadzimy działania wizerunkowe w social mediach, telewizji i współpracę z gwiazdami. 

 

 

 

 

social media


  • SmartFood to producent szerokiej gamy niskokalorycznych, zbilansowanych produktów. Dla marki realizowaliśmy współpracę z gwiazdami, sportowcami i influencerami związaną z poszerzeniem portfolia o nową kategorie.

  • Esprit to ceniona marka odzieżowa, która w swojej ofercie ma też zegarki damskie i męskie. Przygotowaliśmy wspólnie akcje gwiazdkową. Wśród naszych zadań był dobór grupy celowej i nawiązanie kontaktów z gwiazdami i influencerami.

  • Jura to ekspresy najwyższej jakości i partner, który wybiera najlepszych do współpracy.  Wśród działań promocyjnych realizowanych dla marki byliśmy głównie odpowiedzialni za przygotowanie contentu do polskiej strony na portalu Facebook.

 

 

 

product placement


  • Artyści Serial „Artyści”, reż. M.Strzępka jeden z najlepszych seriali Telewizji Polskiej. Byliśmy odpowiedzialni za użyczenia kostiumów współczesnych od polskich marek odzieżowych.

  • Porady na zdrady Komedia romantyczna „Porady na zdrady”, reż. R.Zatorski. Jedna z najchętniej oglądanych produkcji w 2017 r. z gwiazdorską obsadą. Zajmowaliśmy się product placementem i użyczeniami ubrań, dodatków, biżuterii oraz mebli i innych artykułów wyposażenia i dekoracji wnętrz.

  • Narzeczony na niby Komedia romantyczna „Narzeczony na niby”, reż. B.Prokopowicz, w rolach głównych Julia Kamińska i Piotr Stramowski. Powierzono nam obsługę product placement i użyczenia ubrań, biżuterii oraz dodatków.  

kontakt

Kultura PR

Fort Mokotów, budynek 01

ul. Racławicka 99, 02-634 Warszawa

e-mail: biuro@kulturapr.com.pl

tel. 603 119 017

tel. 501 759 735

    Aktualności